Peace and Love

Väskan är packad och jag är laddad, imorn drar jag tillsammans med anna, segerström och ikke till Borlänge, kommer blir grymt!! ;D

Den är tillbaka

Idag fick jag en lapp på posten där det stod att jag kunde hämta min bortrövade kamera, hade fått lite panik om jag inte haft den innan imorn. Ingen festival utan kamera inte! ; )

Semestervecka

Den lediga veckan började kanon, gick en sväng på stan men mamma och syster sen när vi kom hem skulle Sofia bada i poolen, jag kände inte riktigt för det men passade på att sola och det blev inte så lite, hettar ganska lagom om kinderna nu! På kvällskvisten fick vi besök och jag två klippningar :)

Imorn blir det till att tvätta, packa och planera!

Är det så där du gör för att visa förbättring och förlåta så kommer det här bli svårt..

Underbar helg

Midsommarafton firade vi hemma hos Micke & Helen, alla laddade inför Lidö så det blev inte ös, men kvällen blev lyckad och likaså blev lördagen, fast den blev nog ännu mer lyckad! Jag åkte båt ut på dan med sara, viktor, erik, marika, daniel, robin, patrik och dala. Vi grillade, tog det lugnt, grillade igen, sen spår i viktors båt! Under ungefär 2 minuter så ramla en i sjön, en tappade i mobilen och det var rödvin över halva båten. Det var det som hände de två minuterna sen hände det en hel del annat resten av tiden vi var där ;P Men man kunde skratta åt det mesta!

Kamera på vift

Mormor var på besök och jag blev av med kameran! Just nu är den i Trosa eller Södertälje tror jag, hoppas jag kan få den innan onsdag för då måste jag bara ha med mig den!

Varför ska jg ALLTID vara ute i sista stund med allt, kan aldrig planera saker i tid så jag sipper den här stressen och paniken! Vet fortfarande inte vad jag ska göra imorn men det blir säkert bra..
Nånting annat jag är dålig på är att köpa biljetter i tid. Nu kände jag att det var värt att betala nästan det dubbla för vi kommer ha så jävla kul! ;D

Tillbaka till morgondagen så orkar jag inte tänka på den längre, ska istället gå ut och bada tunna eller bara sitta i soffan och dricka min bailyes!

17/6

Dagen har varit kanonbra, började med att fixa naglarna sen åkte jag med bästa Beccan till sthlm för att köpa lite kläder till midsommar, hittade lite andra jätte viktiga saker också, som vanligt (inte meningen mamma) : ) Blev två besök på John Chris också, stammisar där snart :P När vi varit där i många timmar så åkte jag till ip där Anna var och kollade på fotbollen, vi åkte sen vidare för att plocka upp Sara och Annie och sen till Emelie som fyller 19 idag, ja eller igår kan man väl säga :P Efter lite tårta och sång blev det hemgång för min del.

Nu när jag ser att klockan slagit om till Torsdag så måste jag nog sova så jag orkar jobba imorn. Godnatt :)

Fan om han är rik!!!

Uppdatering

I Fredags for Jag och Anna runt i taxi för att slippa regnet och hinna till fler än en mottagning, när vi va klara med det begav vi oss till Emelie och sen självklart avslut på mobet!
Resten av helgen har Jag bara jobbat, vilket inte kändes jobbigt när Jag tittade ut genom fönstret och tänkte på pengarna.

Nu ska jag fortsätta min budning och hoppas på det bästa, måste med!

För jag har tagit studenten!!!

I tisdags small det, det känns så jävla bra även fast jag inte fattat riktigt än, jag behöver aldrig mer gå i skolan, jag är sååååå glad! ;D  Vi började med Champagnefrukost i Rålis sen ett besök i kyrkan där vår klass inte hann sitta längre än 10 min innan vi behövde gå på toa, oups! ;) Efter det åkte vi till skolan för att säga hejdå, äta lunch, mingla och sen...... UTSPRINGET! Fast inget kan någonsin slå flaket för så roligt som vi hade på det har jag adrig haft! :D Hade kunnat åka hela natten om vi fått ; )
Natten tillbringades sen på Viktoria i Sthlm, när det stängde blev det ett besök på Max där vi satt till 04.50, tog sen första bussen hem 05.53 till norrtälje och sen halv 7-bussen hem till mig, efter en liten uppfräschning var klockan 08.00 och jag låg i sängen. Somnade fort, vilket kanske inte är så konstigt när man varit vaken i 27 timmar? :P men man tar ju bara studenten en gång!

och sen helgen..

Salongen i fredags, sen hem för att göra mig i ordning, in igen till hannah där det satt ett härligt gäng. Käkade lite och sen ner till trädgårn och sen hem för att sova.
I lördags grillade jag på flygis mellan 10-18.30, sen hem o duscha och sen hem till hannah där folket väntade, vi spelade två kortisar kubb och sen blev det film :) jag smakade även lite ris med sjögräs vilket faktiskt var gott :P haha, nu väntar jag på att anna inte ska jobba nån dag så jag kan äta det igen ;D
I söndags var jag ner med mina syskon till gården för att fira lisa som fyllt år, det blev massa tårta och fotboll i  värmen, på kvällen hade vi den lite mer allvarliga matchen mot killarna, hann åka innan det var klart men tjejerna förlorade, Nästa match är vi hungriga på en seger ;)

Imorn får jag se vad som händer, är ledig och ann-sofie ville leka så det är nog möjligt att det blir så :)

På återseende.

Kryssning 27/5

I onsdags åkte jag tillsammans med 12 andra frisörer på kryssning för att göra nåt roligt tillsammans innan vi slutar.
På båten var det typ bara vi frisörer, byggkillar från norrtälje och sen knuttarna så klart! Vi visste att det var en knuttekryssning men vi trodde inte det skulle vara riktigt lika många som det var, för att vara lite mer exakt så var det 541 st ;P men det var grymt kul :)