17/6

Dagen har varit kanonbra, började med att fixa naglarna sen åkte jag med bästa Beccan till sthlm för att köpa lite kläder till midsommar, hittade lite andra jätte viktiga saker också, som vanligt (inte meningen mamma) : ) Blev två besök på John Chris också, stammisar där snart :P När vi varit där i många timmar så åkte jag till ip där Anna var och kollade på fotbollen, vi åkte sen vidare för att plocka upp Sara och Annie och sen till Emelie som fyller 19 idag, ja eller igår kan man väl säga :P Efter lite tårta och sång blev det hemgång för min del.

Nu när jag ser att klockan slagit om till Torsdag så måste jag nog sova så jag orkar jobba imorn. Godnatt :)







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0