och sen helgen..

Salongen i fredags, sen hem för att göra mig i ordning, in igen till hannah där det satt ett härligt gäng. Käkade lite och sen ner till trädgårn och sen hem för att sova.
I lördags grillade jag på flygis mellan 10-18.30, sen hem o duscha och sen hem till hannah där folket väntade, vi spelade två kortisar kubb och sen blev det film :) jag smakade även lite ris med sjögräs vilket faktiskt var gott :P haha, nu väntar jag på att anna inte ska jobba nån dag så jag kan äta det igen ;D
I söndags var jag ner med mina syskon till gården för att fira lisa som fyllt år, det blev massa tårta och fotboll i  värmen, på kvällen hade vi den lite mer allvarliga matchen mot killarna, hann åka innan det var klart men tjejerna förlorade, Nästa match är vi hungriga på en seger ;)

Imorn får jag se vad som händer, är ledig och ann-sofie ville leka så det är nog möjligt att det blir så :)

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag bara jobbar å jobbar :P men nån dag ska vi äta sjögräs ;) haha

2009-06-02 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0