För jag har tagit studenten!!!

I tisdags small det, det känns så jävla bra även fast jag inte fattat riktigt än, jag behöver aldrig mer gå i skolan, jag är sååååå glad! ;D  Vi började med Champagnefrukost i Rålis sen ett besök i kyrkan där vår klass inte hann sitta längre än 10 min innan vi behövde gå på toa, oups! ;) Efter det åkte vi till skolan för att säga hejdå, äta lunch, mingla och sen...... UTSPRINGET! Fast inget kan någonsin slå flaket för så roligt som vi hade på det har jag adrig haft! :D Hade kunnat åka hela natten om vi fått ; )
Natten tillbringades sen på Viktoria i Sthlm, när det stängde blev det ett besök på Max där vi satt till 04.50, tog sen första bussen hem 05.53 till norrtälje och sen halv 7-bussen hem till mig, efter en liten uppfräschning var klockan 08.00 och jag låg i sängen. Somnade fort, vilket kanske inte är så konstigt när man varit vaken i 27 timmar? :P men man tar ju bara studenten en gång!











Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jag tog bilderna med mobilen =0)



FY FAN VAD DU ÄR BRA!!!

Ja nu börjar värkligheten... ;0)

Ja mottagningen kommer vi minnas ;0)

Puss <3

2009-06-13 @ 01:35:46
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Fia

faaaaan va jag saknar det!!

<3<3<3





förresten, lägg upp bilderna på fb för dom blir så små här!:(

2009-06-13 @ 15:34:33
Postat av: malin

jag också, vill tillbaka!!



ska göra det ikväll tänkte jag ;) <3

2009-06-13 @ 22:18:28
Postat av: josefine

Grattis Grattis!!! :D<3

2009-06-28 @ 16:34:54
URL: http://jollajutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0