10.30

Igår var det överraskningsfest för Hannah som kom hem från Nya Zeeland. Efter jag varit där åkte jag tillbaka till Micke där han och några kompisar var, jag var med och spelade några omgångar kort, sen när de andra gått satte jag på en film som jag självklart somnade till, och som jag även fick vakna till. Gud så irriterande det är att vakna och höra ljudet från filmmenyn.. Får nog lära mig att gå och lägga mig i sängen INNAN jag somnar på soffan.

Nu är Micke på jobbet och jag är så jävla rastlös! Skulle behöva gå till friskis för att köpa nytt tränngskort, men efterssom jag vet att jag inte kommer träna i helgen så köper jag det på måndag. För då ska jag sätta igång med träningen. Min beach kommer ju lite tidigare än vanligt i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0