UPDATE

Nu var det ett tag sen sist, som vanligt.. Men vad har jag gjort, jobbat 10 dagar av 11. I tisdgas började jag sent så då åkte jag och emelie till djursholm och hämtade jenkan sen åkte vi till täby C , brände lite pengar och åt lunch. Sen skjutsade vi tillbaka jenkan och sen hem till norrtälje för att jobba. Det är typ det roliga jag gjort, eller juste var på mobergs i lördags, satte mig och snacka bandy i två timmar??! Det är ju oftast det man gör där, eller? Kanske inte, men det var en bra kväll.

Idag när jag är ledig har jag tänkt att hinna med att vaccinera mig, träna och kolla kläder inför imorn då det blir barrunda med jobbet som kommer bli grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0