.

Har inte blivit nåt bloggande under denna helg heller så en liten sammanfattning bara.

Fredag. Var hemma på dan, sen åkte jag in till norrtälje med jonas, hem till honom för att göra mig i ordning och sen vidare hem till sara för att klippa viktor. Blev sen upphämtad av emelie och vi åkte vidare till annso där hannah och simon också var. Vi gjorde oss i ordning och sen åkte vi hem till carro och lach för att fira lach som fyllde år. Ner till trädgårn, vidare till teatern och sen efterkaka hos carro.

Lördag. Vaknade hos anna vid halv 11, hade tänkt ta det lite lugnt innan jag skulle börja jobba men mamma ringer och hör om jag vill ner på stan med henne för att kolla lite studentpresenter, ut i regnet och leta presenter sen promenad till flygis, jobbade till 20.00. Efter jag jobbat så skyndade jag mig som en dåre hem och hämtade kläder för sara och anna hade väntat på mig i 2 timmar, och var ganska hungriga ;P Vi åkte till flygis och handlade mat som vi sen åt 22.40, lagom sen middag ;D Blev sen en skitdålig film som sara fick se själv för jag och anna somnade i soffan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0