Lite sömn skulle smaka bra

Har sovit ca 4 timmar i natt, låg och kollade på sex and the city och kunde absolut inte somna. Kanske för att det inte går att somna när man försöker tvinga sig själv! Klockan ringde iaf 03.55 i morse, jag vaknade först när mamma bankade på dörren och sa att vi skulle åka.
In till flygis kom vi lagom i tid till inventeringen som började 05.00.
Jag var klar till 9 och tänkte då åka hem, hade kollat busstabellen och det gick en buss 09.45, trodde jag! Men det var ju inte Onsdag som jag hade fått för mig, utan Lördag och det går inte så många bussar hit ut då, så det var bara att vänta på att mamma skulle få rast så hon kunde köra hem mig =)

Nu är jag hemma och helt utslagen. Men det blir nog ingen sömn för mig än på ett tag, Ska hem till Jonas & Linn, färga & klippa linn, sen ska vi äta kina och sen ska vi se filmen jag köpte idag, Brudens Bäste Man. Men sen blir det bums i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0