Kalasigt värre

Dagen började inte med fest utan skola som inte var speciellt roligt, första lektionen övade jag inför gesällen, det gick sådär, var inte riktigt på humör. På andra lektionen skulle vi förlänga fransarna och blev nästana tvingade till det men jag vägrade för jag vill inte förstöra mina egna och fick då inte vara kvar i klassrummet. Så då tog det slut på den skoldagen =)

När jag kom hem blev det betydligt roligare och kalasigare, sofia hade bestämt att vi skulle äta taco och sen tårta som hon gjort, mycket bra val av henne tycker jag ;D

Nu sitter jag hemma hos andreas och ska snart hoppa i säng, ska upp tidigt imorn för att åka till Åkersberga och sen till Norrtälje för att bli fotograferad. Blir en rolig och intressant dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0