Gårdagen

Försov mig i sådär 2 timmar vilket många nog inte blir så chockade över att höra :P Klockan var runt 10 när jag vakna och därför för sent att ringa salongen för att höra om jag skulle jobba. Jag åkte istället in till Norrtälje, gymmade i en timme handlade lite på flygis och sen åkte jag hem till andreas där han, Danne och Fredde var. Medan dom spelade OTROLIGT roliga spel som jag inte är riktigt haj på och tror inte jag vill bli heller om jag ska vara ärlig, så löste jag sudoko! När alla var hungriga så bestämde vi oss för att äta på kina och sen var det tänkt att jag och andreas skulle gå på bio men jag var inte så sugen på det när det kändes som magen skulle sprängas efter maten så vi hyrde istället film som vi kollade på hemma hos andreas =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0