Duktigt! Och lite mindre duktigt.

Idag har jag fått mycket gjort och varit duktig, tycker jag! Först gymmade jag en timme sen åkte jag till madeleine och var där en halvtimme sen kom vi på att vi va hungriga och gick då ca 2.5 kilometer till pappa, hämta bilen för att åka till vreta och handla mat sen hem till pappa laga maten sen lite film med famlijen och sen avslutade resan i norrtälje i solariumet ;D Känns mycket bra nu att ha fått ut så mycket av dagen!

Nåt som känns mindre bra är att jag struntade i skolan. Men efterssom vi bara hade gympa och svenska och jag och becca skulle hålla i gympalektionen och becca skulle inte till skolan så kändes det rätt onödigt om jag ska vara ärlig! Åka i 3 1/2 timme totalt för det? Nej inte idag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Att jag inte skulle till skolan??? Jag åkte inte för att du inte skulle :P haha.

2009-01-15 @ 19:20:49
Postat av: malin

haha ;)

2009-01-15 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0