Tisdag

Idag var det en till onödig skoldag vilket jag tycker det är varje tisdag efterssom vi åker så långt för att ha en lektion men det är bara tre månader kvar nu till studenten sen slipper man allt bussåkande. Med tanke på studenten så borde jag nog beställa min studentmössa, kanske är dags?
Efter skolan hoppade jag av vid Flygis för att dricka en latte istället för att stå i kylan och vänta på bussen. Men jag skulle nog inte ha stått så länge och snackat skit för det resulterade i att jag missade bussen hem. Inte förvånad över det! :P 
Som tur var har jag min underbara mamma som kom in och hämtade mig, som tack för det fixade jag hennes hår.

Nu ska jag dyka ner i min naturkunskapsbok, vilket jag borde ha gjort för några veckor sen, med tanke på att provet är på 5 kapitel och det är på torsdag. Good luck till mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0