Slut på det roliga

Konstigt nog så går helgerna alltid så fort, man hinner inte med nånting känns det som.  I fredags var jag med tjejerna hemma hos Ann-Sofie, vi åt middag och kollade på film, hemgång runt 1 och sen började jag jobba kl 10 igår. Tanken var att jag skulle jobba till 18 och sen grilla med tjejerna men det behövdes nån som kunde stänga bröddisken och det blev jag. Efter ha jobbat i 12 timmar med 1 timmes rast så var jag helt slut! Men biobiljetter och en jättebra lön som jag kommer få fick mig på bra humör så jag orkade jobba :P  
Somnade så fort jag la mig i sängen. Nu är det söndag och helgen är redan slut igen. Blir nog bara att ta det lugnt idag så jag orkar med att gå till skolan imorn :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du är så duktig malin! ;) tänkte ta på mig det först men insåg att 07-22 skulle vara helt sjuuuukt.. haha

2009-04-19 @ 22:07:34
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0