Känner mig naken!

Min mobil har varit väldigt knepig ett tag och jag har tänkt lämna in den men inte hittat kvittot så idag gick jag till lindgrens för att höra om det funkar iaf. Jag sa vad jag hette o vilka problem det var på telefonen sen sa han -Då är det bara att vi tar in den då. Jag höll med och tyckte det lät bra, men när jag sen kom ut och stod med sim och minneskorte i handen så fattade jag att jag inte hade nån telefon på två veckor! Becca förslog att jag kunde låna hennes men det är inte förrän imorn jag får den i sånt fall, blir ett naket dygn :P


Kommentarer
Postat av: Anna

haha :D i know the feeling. men det är ganska sjukt att man är så jäkla beroende av mobilen egentligen :P

2009-04-23 @ 18:31:57
URL: http://mindagvarjedag.blogg.se/
Postat av: Anna

haha :D äh vafan, se till att ha den nu bara, så att man kan få tag på dig när man vill ;)

2009-04-23 @ 21:04:20
Postat av: Anna

snygg ny design btw!!

2009-04-23 @ 21:37:40
Postat av: Malin

tacktack, den är inte riktigt klar än. Min designer håller på ;) haha.

2009-04-25 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0