Jobbjobbjobb

Har nog ALDRIG varit så här trött som jag är nu tror jag! Fy faan, jobbade på salongen 9-18 i fredags, åkte hem och sen in till norrtälje för att träffa mina trevliga personer, vi tog en sväng förbi trädgårn och teatern och sen somnade jag hos annie 03 och upp igen 06, åkte till flygis och jobba till 16, Trött! Efter jobbet åkte jag hem och träffade kusinerna som jag inte träffat på ungefär 1 1/2 år, vi åt middag en jätte god middag och sen favoriten, Burken! Haha så kul även fast man inte är så liten längre ;P Hoppade i säng runt 11 och sen upp 05-45 för att åka till flygis o jobba. Ikväll blir det tidig sömn trot jag om man ska orka med skolan imorn :)

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Elin

idag är det valborg gumman, men i helgen ska jag fixa klart din design :) jag lovar ;) <3

2009-04-30 @ 11:43:28
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0