För vi har varit på rea på ikea!

I tisdags for jag, mamma, nicke och sofia till ikea, när vi kommer till uppsala så ser vi en skylt på gamla ikea där det står "sista chansen, utförsäljning" vi tänkte att vi skulle gå ett varv där innan vi spanade in det nya, vi ställde oss i den långa kön, när det var vår tur att gå in så var vi tvugna att vänta i 5 min, jag och mamma skrattade åt oss själva, första gången vi stod och köade till rea! men vi ångrade oss inte för efter ett varv med galna pensionärer så hade vi en proppfull vagn med en massa fynd =)
Sen inne på det nya ikea hittade vi nog lika mycket om inte mer, jag hittade en filt, två lampor, påslakan, en garderob som jag bara var tvungen att ha och struntade i att kolla på måtten, när vi kommit hem och monterat ihop den så upptäckte jag att den var för stor för min lilla stuga ;P Bra malin. Den såg ju så liten och smidig ut på ikea, men dom har 10 meter i tak också :P haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha =) klockrent!

2009-04-17 @ 13:59:01
Postat av: Captain

2009-04-17 @ 22:56:30
Postat av: malin

haha, nej anna det var inte klockrent :P det var mellan skratt och gråt :P

2009-04-19 @ 15:05:38
URL: http://malingranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0