Inga mer lediga fredagar!

Äntligen har jag hittat en salong att vara på. Har inte haft praktik under hela 3an, men nu  blev jag erbjuden ett ställe att jobba på.
Igår jobbade jag 10-18, kom till norrtälje vid halv 8, skulle varit i norrtälje runt 7 med det var en tjej som hade tagit nån drog av nåt slag och var medvetsslös så vi var tvugna att vänta på ambulans. Men jag kom iaf till norrtälje där andreas väntade så snällt, Vi åkte hem till mig för att hämta lite verktyg till hårförlängning, sen vidare till andreas. Satte igång direkt med att förlänga linneas hår, var klar runt halv 11. Trött? JA!
I morse var jag inte den piggste men var tvungen att gå upp för att åka till salongen. Idag började jag 9 och hade turen att få sluta halv 5 : )





Nu ska jag ringa min käre bror jonas för att höra om jag kan få spendera kvällen med honom och linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0