Har nog aldrig haft en så skön skoldag

Dagen började med att jag försov mig, vaknade 5 minuter EFTER vi skulle åka. Fick lite smått panik men som tur var så har andreas en sån otroligt snäll mamma som erbjöd sig att skjutsa in mig till norrtälje =) jag slängde på mig lite kläder sen en panikknut på huvet!
 När jag kom till skolan fixade vi fransarna på varann, tog drygt 3 timmar. När vi var klara for vi till gamla stan för att fika.
Jag har nog aldrig varit så hungrig. Räknade ut att jag inte ätit på 19 timmar? inte bra malin!
Men när jag gick därifårn kändes det som magen skulle spricka, inte bra det heller.
Men det var iaf en riktigt skön skoldag =)




                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0