Jul -08

Blev inte så mycket bloggande nu över julhelgen eller det blev INGENTING. Har inte haft orken att sätta mig vid datorn.
Men min jul har varit kanon. På julafton var vi hela familjen hos mamma, åt den vanliga julmaten, kollade på kalle, åt julgodis, öppnade julklappar och bara hade det bra =)
På juldagen var det julafton igen fast hos farmor med pappa o hela gänget, julbord sen julklappsutdelning och massa prat.
Kvällen slutade på trädgårn =)

Annandagsderby
Vaknade halv tolv i andreas säng och tänkte att jag skulle ställa klockan så jag inte försover mig och missar bandyn. Vaknade igen i panik och visste inte hur mycket klockan var, kollade på telefonen och den visade 20 över 1. Matchen började kvart över 1, Panik. Men som tur var kunde andreas få låna bilen och skjutsa in mig till norrtälje =)
Efter matchen som slutade 5-5, åkte vi (familjen) till moster lotta för att träffa släkten och äta lite mer prinskorvar och köttbullar som man inte redan hade tröttnat på! Även fast man var trött på maten så var det lika trevligt som alltid!

                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0